جدیدترین های

عجیبترین ها, جدیدترین‌ها, بهترین‌ها, زیباترین‌ها

جدیدترین های

عجیبترین ها, جدیدترین‌ها, بهترین‌ها, زیباترین‌ها

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان چیست ؟

سقف کشسان را می استعداد یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC مصنوع می شود که دارای نبوغ کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی بوسیله پارچه، آن را بوسیله اندازه مورد نظر کش آورد و پس ازآن روی پروفیل های ویژه ای انتصاب کرد. از پارچه کشسان می توان به نشانی دیوارپوش همچنین مصرف کرد که بوسیله آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و خرابه کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به شمار می آید.


تفاوت کناف و کشسان

جلوه بصری، وزن، نگهداری، بهداشت و قابلیت شستشو، تنوع طرح و رنگ

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که سقف کشسان چیست؟ سقف کشسان را می نبوغ یکی از مدرن ترین گوناگون سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از سنخ PVC باریک می شود که دارای توان کشسانی است. به این معنی که می قابلیت با گرمادهی به پارچه، آن را به کمیت مورد رویت کش آورد و سپس روی پروفیل های اختصاص ای انتصاب کرد. از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز کاربرد کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای توان نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر بنیانی زیباسازی دکوراسیون به شمار می آید.


جنس سقف کشسان چیست؟

جنس پارچه سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز تشکیل می شود. پلاستی سایزر موجود در سقف کشسان موجب ایجاد ویژگی کشسانی در آن می شود. ستبری سقف کاذب کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده و جزو متریال بسیار کم پهنا و سبک ساختمانی است. این سقف ها به دلیل حیات زینک اکساید، که مهلک و از بین پر حرارت باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب  می شوند وبه انگیزه فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان نقیض اتش گیری و اصطلاحا نسوز است.


گوناگون پارچه های سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان بوسیله انواع سقف کشسان مات، ساتن، لاکر (آینه ای)، ترنسپرنت، گلکسی، برلیانت و کلودز انشعاب می شوند. داخل بین این سقف ها، سقف کشسان لاکر دارای تنوع رنگی فوق العاده ای است که دربرگیرنده بسیار از 150 ته رنگ می شود. نکته ی برازنده توجه در سقف های کشسان امکان طبع پیاده شدن روی پارچه های سقف کشسان است. مشکلی که پیشتر چاپ سقف کشسان با آن رو بوسیله رو بود، عرض چاپ نسبتا کم (به نمونه 3.20 متر) بوده است. اما این مشکل توسط گروه صنعتی لابل با در وارستگی ستاندن دستگاه چاپ UV حل شده است این دستگاه، نخستین دستگاه طبع با جاه 5.30 متر در ایران است. به دستیار دستگاه چاپ سقف کشسان می توان تو پروژه های ساختمانی بزرگ، سقف لابل را به صورت یکپارچه و بدون بخیه طبع کرد. این طبع ها درون کمترین زمان و با بهترین وضوح انجام می گیرند.


علت معروفیت گذاری سقف کشسان چیست؟

از آنجایی که پارچه این سقف از معلول وی سی و مواد ارتجاعی مصنوع می شود، می نبوغ با گرمادهی، معادل سقف را به معیار دلخواه درون آورد. به این ویژگی، تاثیر کشسانی می گویند که در مواد مخلوق شده از اثر وی سی و پلاستی سایزر می استعداد آن را یافت. ویژگی کشسانی سقف لابل در موقع نصب بوسیله این رخ است که سقف، خلال برش، بوسیله میزان 7% کوچکتر از ابعاد اصلی سقف برش داده می شود و پس ازآن با استفاده از گرمادهی به وزن 7% کش می آید و روی سقف نصب می شود.


نصب سقف کشسان چگونه است؟

برای نصب سقف کشسان حاجت به ابزار ویژه نصب است. شروع پروفیل های اختصاص به دور تا دور محل نصب، پیچ می شوند. سپس با استفاده از گیره نگهدارنده چهار طرف سقف به صورت پاندول نگاه داشته می شود. داخل این مرحله، گرمادهی با استعمال از هیتر ویژه انتصاب سقف کشسان آغاز می شود. اما هیتر سقف کشسان چیست؟ هیتر سقف کشسان با استفاده از زاویه و پرتاب منصب هوای ارزان می تواند گرمای مورد نیاز سقف را تامین نرم. هیتر ویژه سقف کشسان با هیتر های صنعتی دیگر از نظر زاویه پرتاب فضا متفاوت است.


هیتر توسط یک نفر با بور معینی از سقف، به طوریکه گرما موجب سیستم جرقه سقف نشود، نگاه داشته می شود و شخصی دیگر با مصرف از کاردک های ویژه نصب سقف کشسان شروع به جا انداختن لبه های سقف به داخل پروفیل ها می نرم. این کار از گوشه ها مقدمه می شود. پس از گمارش گوشه های سقف عقده ها برداشته شده و قسمت های دیگر سقف نیز نصب می شود. درون نهایت سقفی کاملا یکپارچه، بدون چروک و بطن افتادگی انتصاب شده و تمام درزهای بین سقف و خرابه با استفاده ازنوار بخیه گیر ودیعه می شود تا از ورود حشرات و گرد و غبار به قفا سقف جلوگیری شود.


نبوغ های سقف کشسان چیست؟

پارچه سقف کشسان دارای نبوغ های فراوانی است که آن را از گوناگون سقف شاخص می کند. برای مثال:


✅قابلیت طبع تصاویر دلخواه روی سقف کشسان


✅قابلیت شستشو و نگهداری بسیار آسان


✅قابلیت جابجایی و انتقال به جا جدید


✅ضد آب و ضد تازگی


✅سقف کشسان آنتی باکتریال است


✅امین در برابر سوختن


✅ضد گرد و غبار


✅ 50 سال طول عمر


✅12 سال گارانتی سقف کشسان لابل


تو مطلب مزایای سقف کشسان چیست؟ می توانید تو مورد هر یک از این مزایا بیشتر بدانید.


توضیحات در مورد سقف کشسان

قصد از قابلیت درگذشت این است که اگر مجبور به اثاث کشی و تحول جا باشید، امکان این بود دارد که پارچه و ریل را از سقف جدا کرده و به محل متاخر ببرید. بعد می توانید مجدد آن را بر روی سقف محل جدید انتصاب کرده و همانند روز مطلع از آن یکروز ببرید. نا گفته نماند که مشیت از جاهل سزاوار سرزنش اشتعال بودن پارچه سقف کشسان این نیست که این پارچه کاملا در برابر آتش برقرار است، بلکه هنگام آتش سوزی این پارچه فقط جمع می شود و هرگز آتش نمی گیرد. این سقف چکه نمی کند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری می نماید. برای گمارش سقف کشسان از پروفیل های آلومینیومی خواه پروفیل هایی از سنخ PVC مصرف می شود که دارای استعداد انعطاف پذیری بوده و گزینه مناسبی برای ابداع خم، دشواری گنبدی یا بسیاری از محظور دیگر می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.