جدیدترین های

عجیبترین ها, جدیدترین‌ها, بهترین‌ها, زیباترین‌ها

جدیدترین های

عجیبترین ها, جدیدترین‌ها, بهترین‌ها, زیباترین‌ها

المنت شیشه ای چیست؟

المنت شیشه ای
المنت شیشه ای متشکل از یک سوپر آلیاژ نیکل کروم که به صورت یک فنر درآمده است . این فنر درون یک لوله شیشه ای قرار می‌گیرد . فنر المنت می‌تواند در قدرتهای گوناگون ایجاد شود . برای مثال قدرتهای معمول شمال ۵۰۰ , ۱۰۰۰ ; ۲۰۰۰ وات و غیره میباشند . متاع لوله شیشه ای می بایست از جنسی باشد که در حرارت بالای فنر در گیر زخم نشود . معمولا برای کالا لوله از پیرکس , کوارتز و غیره استعمال می شود .
اشکال گوناگون
المنت شیشه ای دارنده اشکال و نوع های متمایز است . از گونه های پرکاربرد در صنعت های گوناگون می توان از گونه های رفلکتوری و بی آلایش اسم موفقیت . دسته رفلکتوری دارنده شیشه پشت سپید و متحیر است . در گونه معمولی شیشه المنت مثل شیشه های معمولی است .
این جور المنت را می توان بر طبق جور کانکشن به دو تیم تقسیم کرد . در گونه اولیه دو راز المنت سرامیکی است که کانکشن برقی باطن آن به فنر باطن المنت وصل می شود . این گونه المنت که به تابشی پر اسم و رسم است در پر کاربرد ترین وضعیت باطن المنت های سیستم گرمایش های برقی به کار گیری می شود . این مدل انتقال دما ( تابشی ) یکی‌از تفاوت های حیاتی آن با المنت های دیگر از جمله المنت میله ای است .
دسته دوم کانکشن المنت فقط از یک سمت لوله است . در‌این حالت طرف مقابل لوله المنت بسته می شود . در‌این‌حالت‌ غالبا المنت کاملا عایق بندی می شود . این دسته کانکشن برای به کارگیری در وان مایعات خصوصا مایعات اسیدی مورد استعمال قرار می‌گیرد .
المنت شیشه ای از دسته های پرمصرف المنت است . صنعت های بسته بندی , غذایی و … از جمله صنعت های متفاوتی می‌باشند که المنت های مدل شیشه ای غالبا در آنان استعمال متعددی دارا هستند .

در زمان گزینش جور المنت به نکات ضعف و توان المنت شیشه ای دقت نمایید . این گونه المنت ها در قبال ضربه و یا این که لرزش ایستادگی بالایی ندارند . درصورت نیاز به گرمای دسته تابشی و نداشتن لرزه و ضربه در محیط , یک کدام از شایسته ترین المنت هایی که می‌توانید گزینش فرمائید المنت شیشه ای است .
تفاوت المنت شیشه ای با چراغ فن ای
ممکن است متوجه شده باشید که‌این دسته المنت تشابهات ساختاری متعددی با چراغ حرفه ای داراست . این تصور تا حدی صراحت دارد . تفاوت با اهمیت این دو در تفاوت دسته تلاش فن های آنهاست . میزان متعددی از انرژی دریافتی فن های چراغ تبدیل به فروغ می شود . و صرفا میزان پاره ای از تبدیل به گرما می شود . این در حالی است که بیشتر میزان انرژی دریافتی المنت شیشه ای تبدیل به گرما شده و میزان پاره ای از آن تبدیل به روشنایی می شود .
بها المنت های شیشه ای
بها المنت های شیشیه ای : این مدل المنت از مدل های پرمصرف المنت ها هست
که در صنعت های متمایز نظیر صنعت های بسته بندی , غذایی و … استعمال میشود . المنت های شیشه ای در قبال ضربه و یا این که لرزش ها ایستادگی عالی و بالایی ندارند البته در قبال گرما و حرارت بالا می‌تواند ایستادگی نیکی را نشان دهد .
این جور المنت را میتوان مبنی بر گونه های متفاوت کانکشن ها تقسیم کرد . در مدل اولیه دو راز المنت سرامیکی است که کانکشن برقی باطن آن به فنر درون المنت وصل می شود که در‌این مدل المنت که به تابشی پر اسم و رسم است یکی‌از پر کاربرد ترین المنت های سیستم گرمایش های برقی هست .
المنت شیشه ای دارنده مدل متفاوتی داراست که در صنعت های متمایز از آن ها به کارگیری میشود .